Beste Gerrie en Cors,
Als ik de handleiding, de uitleg over de screencast en de beoordelingscriteria naast elkaar leg, komt er nog een aantal vragen in mij op die ik jullie graag wil voorleggen:
- Is het schriftelijk product bedoeld om criteria I t/m III aan te tonen of ook de reflectie?
- M.a.w.: hoef je alleen in de screencast te reflecteren of doe je dit ook nog in je schriftelijk product?
- Criterium IV gaat over de introductie van je afstudeerproject, oftewel je presentatie. Hoe wordt dit beoordeeld aangezien deze presentatie niet wordt bijgevoegd? Of doe je dat alleen middels reflectie in de screencast? Dan zijn het behoorlijk wat punten om bij stil te staan (inhoud, vorm, kennisniveau, helder, timing, motiverend)
- Hoe gedetailleerd en omvangrijk is een veranderplan (criterium III) binnen de 3000 woorden?
Hopelijk kunnen jullie wat extra helderheid geven.
Alvast bedankt!!
Groet Janske
Geen opmerkingen:
Een reactie posten