Innovatie en Organisatie
zondag 18 september 2016
Dag allemaal,
De optie die Els voorstelt, spreekt mij zeer aan. Als groepje de diepte in. Het lijkt mij het onderzoeken waard. Ben eveneens benieuwd naar jullie ideeën hierbij!
Groet Janske
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten