Beste studenten,
Het programma van de tweede bijeenkomst ziet er als volgt uit:
Werken in subgroepen:
- Bespreken diagnosemodellen en hun bruikbaarheid voor je eigen verandertraject.
- Definiëren bestanddelen interventie voor een verandertraject voor je praktijk en concretiseren met behulp van schema
Individueel:
- reflecteren op eigen rol en stijl als veranderaar; eigenschappen en vaardigheden om veranderingen te bewerkstelligen.
Bespreek je inzichten met peers.
Noteer
conclusies, aanbevelingen, overwegingen, dilemma’s en vragen voor de plenaire bespreking
Plenair bespreken van inzichten en koppeling naar beroepspraktijk.
Bespreken van en tips voor aanpak van de opdracht (o.a. screencast; zie ook bij werkmaterialen in de rechterkolom hiernaast).
* Opdracht na afloop van de bijeenkomst
- maak een reflectie van je inzichten en van de feedback, gekoppeld aan de theorie
- bestudeer H 9 van de Caluwé
- plan de introductie van je verandertraject in je praktijk
- vraag feedback en bespreek deze met een critical friend
- oriënteer je op het maken van de screencast.
Tot donderdag!
Cors en Gerrie
Geen opmerkingen:
Een reactie posten