zondag 18 september 2016

Hallo Gerrie, Cors en medestudenten

Ik ben bezig met de voorbereiding voor de les van a.s. donderdag. In de opdracht staat dat we wederom met subgroepjes gaan werken. Ik vraag me af of we niet beter de subgroepjes kunnen aanhouden zoals die voor LEH 8 reeds zijn samengesteld. Dit lijkt mij efficiënter omdat de groepsleden goed op de hoogte zijn van elkaars plannen, doelen, voortgang, moeilijkheden en dergelijke.
Als er bij LEH 5B nieuwe groepjes worden geformeerd moet er steeds "bijgepraat" worden. Dit kost tijd en die tijd zouden we mijn inziens beter kunnen gebruiken. Daarnaast lijkt het me voor LEH 8 ook beter omdat we elkaar vaker in groepsverband spreken waardoor we beter op de hoogte zijn van ieders voortgang.
Mijn voorkeur gaat er daarom naar uit om voor LEH 5B dezelfde groepjes aan te houden als bij LEH 8.
Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie als docenten daarover denken én ook hoe mijn medestudenten daarover  denken.

Vriendelijke groeten,
Els Raijmakers-Eltink

1 opmerking: